OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

lördag 8 september 2012

Ena fuling till groda!







10 kommentarer:

  1. Åh, jag är svag för grodor! "Fula" med.

    SvaraRadera
  2. En allatiders snygg-ful-groda.Jag samlar på grodor, gillar dem både levande o "döda" fniss
    ja i stengods, keramik eller vad de nu är gjorda av. Den fulgrodan är verkligen toppen,
    och den är väl inte till salu ? ! Är nyfiken.
    Hälsn / Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte just denna är till salu...
      Men jag skulle nog kunna göra en till tror jag.

      Radera
    2. Tack gärna, en till nästa år.
      Blir glad / Eva

      mailadress : evalisa1@hotmail.se

      Radera
    3. Skriver upp dig så hörs vi om detta till våren.

      Radera
  3. Åh, det var en "fuling" till groda :)
    Tjingeling

    SvaraRadera
  4. Oj vilken härligt fräck groda!!
    Helena.

    SvaraRadera
  5. Oj vilken härligt fräck groda!
    Helena.

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!